Ahad, Januari 09, 2011

PELITA - A.P.I

Assalamualaikum.....

Hari ni aku mo citer pasal lagu PELITA oleh gabungan kumpulan Indie iaitu Pop Shuvit, Lan & The Typewriter, Estrange , Hujan n ada lagi satu tp aku lupa la hahahah ni gabungan ini dinamakan A.P.I iaitu Angkatan Pemuzik Indie gtu la bunyinya tu hahahha...bukannya apa..aku ni suka liriknya ba tu ja...liriknya ni kira buli up aku punya spirit eventhough down nnt hahaha...

so,even aku give up ka frust ka or else buli la juga aku layan lagu ni untuk make my spirit warm up balik hahaha...sedih ga drg kalah time final AJL semlm...x best betul lah lagu Ana Raffali tu...bnyk lagi lagu yg best2 tp tu la pula menang....tahniah la coz dpt tambat hati juri ahahahha....

Tak pernah sesaat daku meragui
apa yang telah daku temui
selama ini

Tak pernah sesaat daku menyesali
apa yang telah daku nikmati
apa ku alami

selagi hayat dikandung badan

*Takkan ku menyerah kalah
walau mimpi ku musnah
harapan ku hancur, sayap ku patah
kan ku pancarkan cahaya
seperti pelita ke serata dunia
yang gelap gelita

sehingga hembusan nafas yang terakhir

Tak pernah sesaat ku mencurigai
apa yang telah aku kecapi setakat ini
tiba saatnya kan ku tangisi
pada yang pergi takkan kembali
kembali lagi

Selagi hayat dikandung badan

(ulang *)

Selagi jasadku belum terkubur
selagi tubuhku belum ditimpa uzur
pantang datuk nenek moyang ku
BERUNDUR....


Ba, jom layan lagu ni k...just klik PELITA - A.P.I.....Selamat mendengar.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan