Rabu, Januari 19, 2011

Hari Yg Paling Menduga Aku

Hari ni adalah hari yg paling penuh dengan ujian bagi diri ku huhuhuhuhu...Ya Allah...Ya Tuhan... ku harap2 hari ini tidak berulang lagi...cukup la aku merasainya.......betul2 aku tidak dpt lupakan kejadian hari ni......andai sesuatu terjadi mmg aku tidak akan dapat memaafkan diri ku untuk selamanya...............

Awal pagi adik sdh meragam...biasalah sdh dengan dia tu....harap2 dia berubah dlm masa terdekat ni.. tp ni kes anak dara ku....aku lambat ambik dia d skul agama lewat dlm 15 gtu la ba...acutally drg balik 10.30 pg then aku kuar dr opis jam 10.30...so smpi sana dlm 10.50...dug dug jantungku bila ku nmpk 1 org budak ppuan berdiri di tepi jalan sambil menangis2..dlm hati ku mcm anak ku..coz aku nmpk begnya warna pink...sekali aku signal masuk p simpang skul tu exactly my dotter...kesian sungguh keadaannya.......aku tgk d sekolah..langsung tiada org lagi even ustaz atau ustazah...Ya Allah...aku bersalah ngan anak ku ni...klu ada apa2 terjadi sama dia ni mmg aku x akan maafkan diri ku even Mr. Hubby or my family mesti blame aku....but Syukur Alhamdullilah.....anak ku selamat n sanggup tunggu aku....cuma satu persoalan skrg ni..manaka tanggungjawab pihak skul?bukanka sepatutnya drg pastikan dulu semua budak sdh balik baru drg balik??sdh la kawasan skul tu x berpagar...really dangerous...nasib baik anak ku x dculik....ka or apa2 ka....Ya Allah betul2 hebat dugaan Mu.....namun aku tetap bersyukur wlupun Ko memberi dugaan yg hebat ini tp Ko juga tetap memelihara n selamatkan anak ku.......aku harap kejadian ini tidak akan berulang kembali n wlupun ada keadaan sekali pun aku tetap akan on time ambik anak ku....Andainya aku terlupa aku harap ada insan2 yg sanggup mengingatkan aku.....Nora,take it as a lesson for u...............

3 ulasan:

  1. nasib baek ko cpt smpi kn...mmg x patut cegu2 ctu kc tgl bdk2 yg blm d ambik..apa lah salah nya d tunggu dlu..mmg x hati perut ..nama jak ngajar d skulah agama..wlpn sda abis waktu mengajar tp keselamtan bdk2 tu patut d pikir kn jgk kn..menjd cegu2 semata utk dpt gaji d akhir bln..sian anak mu nasib ndak troma..

    BalasPadam
  2. yaba kak...sian ba kak..nangis2 ba dia..then esoknya terus dia x mo skul...na kemarin bapa drg ni saun...terus minta maaf kunun....skrg ni dia selalu kasi ingat sama aku,jgn ambik lambat...ndu ba kak..pening ga memikirkan kak...

    BalasPadam
  3. iya bah..ngam la tu asben mu psaun tu cegu nya..nnt jd pa2 sm bdk2..baru mo bukak mata..
    jgn la bah pening2..blm lg smpi sebulan anak mu skul..mmh mcm gtu la klu anak2 masi skul..semua urg alami mcm2 peel psl anak skul..tp yg penting ko kena ingat bahawa..ini sahaja la masa kita mengurus dia org skulah..teda lama..myb dlm 6 thn jak..klu sda skul menengah tu pandai sda urus diri sndiri..nnt klu anak2 kta sda besar2..kita akan rindu tu tym dia urg kecik2..pejam celik pejam celik..besar2 sda dia urg nnt tu..sabar jak la kta kan..

    BalasPadam