Rabu, Disember 29, 2010

SAYONARA 2010 n WELCOME 2011

Assalamualaikum.............

Ari ni aku kerajinan mengupdate blog ku hahahaha coz esok cuti ba...gpun ni citer yg buli dianggap closing of this year 2010....................mcm2 peristiwa yang dilalui..suka...duka....pahit...manis....semua la ba...itu semua akan jd satu kenangan yang terindah pada diri ku waduh2......tp pengalaman yang paling manis yang mmg susah la aku mo lupa bila JPA kuarkan pekeliling pasal upgrading post aku..rasa berbaloi2 juga aku study di UiTM dulu hahaha...syukur alhamdullillah...mari ku share gmbr2 time aku p HQ sign option hahaha ni pun perjalanan sehari ja ni hahahah pg sana pagi then balik malam hahaha.....mcm perjalanan within sabah ja hahaha............................

ngan kak nun time tgu bas d Alamanda

sempat g posing d bilik TKAN(N)

posing ngan kak Jun (PA KAN) + kak Roslin (PA PANS Swak)


ngan Alifah (ex PA TPANS Swak)

so sayonara n goodbye to 2010.....................and now.....WELCOME 2011...........................hope ada miracle la d tahun baru ini........mo teruskan azam untuk menurunkan berat badan (ahahah klu menjadi la) hahaha ni pun mo give up sdh ni hahahaha.......................ntah dpt ka lagi ni turun???????  Segala kehendak tu akan disusuli dengan doa dan harapan ja..mudah2an Allah bagi jalan untuk permudahkan semuanya...Amin....Doa ku untuk Mr. Hubby, anak2, relatives dan kawan2 ku semua...semoga apa yang kita lakukan dan impikan bersama akan dimakbulkan........................



                           
                           -HAPPY NEW YEAR 2011-

2 ulasan: