Ahad, Disember 26, 2010

Isnin Yg Memalaskan...............

Salam semua............

Today aku mo citer pasal HARI ISNIN yang memalaskan huhuhuhuhu....napa klu ari isnin ja, aku mesti malas......p keja pun mo x mo ja...apa lagi skrg ni cuti skul, anak2 n Mr. Hubby ja yg stay d rumah maka bertambah2la kemalasan pada diri ku ini...huhuhu buli ka klu ari isnin ni datang, aku jd rajin hahahahaha..mudah2an tahun 2011 nnt aku sayang ngan ari isnin hahahaha........tp klu ari jumaat mesti happy kan coz esoknya cuti hahaha.................isnin ni bukannya apa ba tu, coz ari isnin ni adalah ari pertama pas cuti hujung minggu tu yg kin malas tu......apapun, sentiasa la ingat T12 yg pertama tu....MENGHARGAI MASA.....so begitu juga dgn ari2 yg mendatang..kena hargai..selagi Allah izinkan aku bernafas selagi itu la aku kena hargai dan sentiasa bersyukur dengan apa yang ada...ingat tu NORA......gunakan peluang yang ada.....ingat insan2 yg tersayang dikelilingmu.........kerana drg begitu BERHARGA  tanpa drg siapa diri ku ini...


My Beloved Family

My Beloved Parent

Tiada ulasan:

Catat Ulasan