Rabu, April 27, 2011

Sayonara Audit...Welcome IPG Kent

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Happy tu mmg happy la but bohong la juga klu aku ckp aku x sedih kan.....namun kesedihan
itu hanya mampu ditanggung sendiri ja la......biar la org tau aku happy but dlm happy tu ada
juga dukanya.....pengalaman 2 thn 5 bln menjadi warga Audit berbaloi juga n mahal juga
ertinya tu..dari aku zero knowledge smpi kira2 dlm 80% la knowledge yg aku gain selama
disini..tambah ngan berat badan lagi hahahah 100% la hahahahah.....

Sekurang2nya aku tinggalkan Audit dengan knowldege mahal..x rugi juga ba aku coz sekurang2nya tau juga
aku kerja2 auditor itu...mahal mmg mahal..x terbayar pun..i tell u all......unforgetable memori....suka tu biarla
semua org tau kan n klu ada yg duka tu biarla rahsia bak lagi ct nurhaliza....

Menghitung hari detik demi detik...meninggalkan Audit dengan sejuta kenangan yg terindah...
dan melangkah ke IPG dengan sebuah harapan dan pengalaman baru.......ibarat kata org...
jauh perjalanan luas pandangan...wlupun hakikatnya tmpt tu buli dikatakan dekat dengan rumah n
x perlu lagi mengadap trafic lite n jam setiap pagi mcm skrg ni...tp tu pun kira pengalaman yg mmg x dpt dilupakan juga tu......

biarla org ckp apa yg penting ibarat org..klu kita tau sesuatu tempat tu yg membolehkan kita berpeluang pg sana..just cuba coz klu ada rezeki,x kemana juga tu..semua org impikan kehidupan dan suasana keja n tmpt tgl yg sesuai so syukur alhamdullilah just take 4 granted la org putih bilang......apa pun terjadi, just 4 future.....

doaku kepada kwn2 d Audit..semoga happy dan sukses dlm kerjaya masing2 n frenship 4ever..coz wlu dimana kita berada namun ikatan persahabatan tu harap kekal selamanya........mmmuuuuaaahhhhhhhh


2 ulasan:

  1. good luck,
    tempat baru, kawan baru, opis baru, kerusi baru, meja baru.
    and bos baru :-)
    Hidup macam roda, kejap sana kejap sini
    Jalani saja sebaiknya, semoga rahmat dan keredhaan itu bersama anda...amin ya rabbal alamin

    BalasPadam
  2. tqvm kak..semoga semuanya dipermudahkannya..ibarat org..jauh perjalanan luas pandangan.....ramai kawan so ramai la juga yg mendoakan kita..terpulang la kan doa yg baik ka buruk ka...amin ya rabbal alamin...doa ku semoga hubungan persahabatan kita kekal selamanya...amin

    BalasPadam