Rabu, Mac 16, 2011

Aku Yg Semakin Hari Semakin Bosan............

Payah juga mo ckp kan..biar pun rambut sama hitam....pakai tudung color lain2 hahahaha......tp yg pasti hati aku ni, aku pun heran..semakin hari semakin bosan la pula...ntahla...what the feeling.................apa pun, cuma sabar dan tawakal ja...hanya semakin hari semakin menanti sesuatu yg tak pasti akan terjadi............akan tiba ka waktu itu?

kita tgu dan lihat ja...waktu itu? bila dan dimana?
ada tempat yg pasti juga????
just waiting n waiting n waiting...until when?

itu yg menguasai hati semakin hari....semakin mo meninggalkan bulan Mac lagi ni..
April hampir tiba????
masuk bulan ke empat dalam tahun 2011....
bulan Jan telah pergi meninggalkan kita...bulan Jan juga la,
umur  c Jerry (Rayhan ku) genap 2 thn.....
bulan Feb tiba....aku yg semakin dewasa..........
bulan Mac...Mr. Hubby yang semakin dan semakin dewasa...........
bulan Mac juga la c Thomas (Farhan ku) genap 6 thn...............
bulan April..............bulan April genap umur anak dara ku Aleeya 7 thn.......................
4 bulan berturut2 kami anak beranak................
menyambut bday...........
so pasni hanya menanti 2012...n tahun2 seterusnya...............................

sambung topik semakin hari semakin bosan..............

bosan ka aku? atau aku yg malas?
ntah la hahahaha....................apa pun jawapannya
kita tunggguuuuuuuuuuuuu dan
lihatttttttttt ja la.....................

kepastiannya............
realitinya..................
yg pasti..........ibarat Dia Fadilla.............
Aku masih setia..........
namun kesabaran ku ada batasnya..................

hahahha................................oleh itu, renung2kan
dan selamat beramal........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan